»Čeprav se zavestno odločimo, da ne bomo uporabljali družbenih omrežij, imamo pa vseeno prenosni telefon z aplikacijami, je zelo verjetno, da Google, Facebook, Amazon, Microsoft zbirajo podatke o nas.«
»Google ima zgodovino vseh naših iskanj, odkar imamo račun, če tega nismo izklopili. Pozna kraje, kjer smo bili, če smo iskali pot s telefonom, posnetke, ki smo si jih ogledali na YouTubu. To je strašljivo.«
»Podatke, ki jih je zbiral 20 let, zdaj Google prodaja tržnikom, da lahko zelo podrobno ciljajo stranke glede na npr. njihovo starost, spol, dohodek, starost njihovih otrok ali glede na zgodovino njihovega brskanja.«
»Ob brskanju za določenimi ključnimi besedami, kot so npr. 'ubil se bom, ustrelil sem se bom...', se uporabniku pokažejo oglasi s telefonsko linijo za pomoč v stiski.«
»Ravno zato, ker gre v obeh primerih za presejalni, in ne diagnostični test, moramo vsak rezultat visokega tveganja potrditi z diagnostično metodo.«
»Zelo pomembno je, da podjetja in druge institucije ustrezno in na razumljiv način informirajo in obveščajo uporabnike o uporabi njihovih osebnih podatkov.«
»Če naj bo medij koristen tako v iskanju resnice kot koristi družbe in posameznika, potem je njegova absolutna dolžnost, da na tak potencialen razvoj dogodkov opozori. In da ponudi mogoče alternative.«